FutureAdPro

Witam Serdecznie 


                    



FutureNet to platforma społecznościowa z programem RevShare, która obecnie daje kilka różnych możliwości inwestycji, współpracy i prowadzenia biznesu. 
Niestety jeszcze nie ogarniam wszystkiego więc nie oczekuj ode mnie szczegółowych informacji! Chcę tylko wyjaśnić, dlaczego 26 kwietnia 2017 r. poinformowałem oficjalnie świat, że wchodzę w to! Wówczas tylko tyle mogłem uczciwie powiedzieć ;-)
Oczywiście zanim "wszedłem w to", to tak jak chyba każdy przeciętny goły i wesoły Polak (czytaj: biedny) sięgnąłem do skarbnicy wiedzy, czyli do ... Internetu! No i zaczęło się! Czego ja o tym nie znalazłem? Poszukaj, a przekonasz się na własnej skórze. Po kilku godzinach wertowania i czytania wszystkich rewelacji na temat tego biznesu odechce Ci się czegokolwiek.

Na początek postanowiłem sprawdzić tylko jeden aspekt tego biznesu. A mianowicie zakup pakietów reklamowych w systemie FAP (FutureAdPro). Jak to wygląda? Kupujesz pakiety reklamowe za kwotę 50$ lub 10$. Po zakupie masz prawo do określonej ilości wyświetleń swojej reklamy. W przypadku pakietów 50$ to chyba 800 wyświetleń. Jeżeli zechcesz mieć udział w naliczeniach opartych o zysk firmy, to oglądasz 10 reklam dziennie. Kiedy AdPack 50$ osiągnie maksymalną wartość 60$ paczka taka jest zamykana, a na konto w systemie przelewana jest kwota 60$. Można ją wypłacić na swoje konto lub zakupić kolejne pakiety reklamowe FAP.
Po tygodniu czasu, kiedy zainwestowałem pierwsze 200$ (854,53 zł) i przetestowaniu, jak to działa, z czym to się je i kto za tym stoi poinformowałem świat, że jest to dla mnie coś zupełnie nowego i fascynującego, ale, ponieważ jestem fanem ciągłych zmian i poznawania nowych rzeczy, mam nadzieję, że już wkrótce ogarnę trochę ten temat, bo widzę w nim spory potencjał! Na razie FAP traktuję jako lokatę swoich pieniędzy i testuję, jak to wygląda. Przygotowuję się do utworzenia reklam swoich  aby sprawdzić skuteczność tej platformy w porównaniu do reklam emitowanych na innych portalach social media.



Nie mam zamiaru nikogo na siłę namawiać do tego biznesu, ani przekonywać, że jest taki, czy śmaki! Ciągle uważam, że niewiele wiem na ten temat. Wiem tylko, że najlepszą formą nauki jest praktyczne działanie ;-) Jeszcze większe i szybsze efekty można osiągnąć, kiedy dany temat praktycznie sprawdza większa ilość osób. Bo każdy jest inny, ma inne podejście do życia i przez to może mieć różne wnioski. Dzięki temu wszyscy uczą się zdecydowanie szybciej! Jeżeli zainteresujesz się tematem i zaczniesz sprawdzać czy da się na tym zarobić, to liczę na to, że nie złapiesz się na cyferki, fantastyczne obietnice i świetlaną przyszłość! Wierzę, że zrobisz to w pełni świadomie wiedząc, że jest zarówno szansa na zysk, jak i szansa na stratę ;-)

Zapraszam Wszystkich serdecznie 


Popularne posty z tego bloga

Metody Dominacji W Internecie

Pozycjonowanie a strategia SEO

Nowości FutureNet & Future AdPro + BONUSY